مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده

نوذر ابراهیمی لامع؛ فاطمه ثقفی؛ مجید قلی پور

دوره 10، شماره 38 ، دی 1400، ، صفحه 173-199

https://doi.org/10.22054/ims.2022.14215

چکیده
  سیستم‌های توصیه‌گر یکی از ضروری ترین ابزارهای هوشمندسازی تجارت الکترونیک است. این سیستم‌ها با انواع مختلف روش‌های فیلتر­کردن داده‌ها و داده‌کاوی، قادر به انتخاب و ارایه بهترین پیشنهادات از بین انبوه موارد قابل انتخاب برای مشتریان هستند. در بین روش‌های متنوع سیستم‌های توصیه‌گر، فیلترهای اشتراکی پرکاربردترین روش برای ارایه ...  بیشتر